نوارة نجم هتخطف الاستبن




اضحك من قلبك مع نوارة نجم الان على تويتر
2012-12-17 0331



تغريدات



5 ساعةانا النسيان@nawaranegm
وقالك حيخطفوه ويخفوه ويقولو انه هرب لقطر... مرسي قتل ناس عشان الخيال الكرتوني ده #مرسي_اتخطف_يامينز
فتح



5 ساعةAhmad Talaat@Ahmadtal3t
@nawaranegm و هشام قنديل هو الست اللي كانت بتطلع بنصها التحتاني بس في توم و جيري ! محدش بيشوف وشه
مُعاد تغريدها بواسطة انا النسيان
عرض المحادثة



5 ساعة®جعلوني مجـرماً@WaleedFarouk11
@nawaranegm وابو اسماعيل "لوز" اللي كان بيسحب البسلة بشفاطة ويعمل المكرونة شراب تريكو ويلهطه.
مُعاد تغريدها بواسطة انا النسيان
عرض المحادثة



5 ساعةدموع مصرية لاتجف @ansamfawzy
@nawaranegm وماتنسيش محظوظ اللى كان بيغيظ بطوط على طول
مُعاد تغريدها بواسطة انا النسيان
عرض المحادثة



5 ساعةاخطر رجل في العالم@MustaphaAbozaid
@nawaranegm لا بديع يبقي الجدة بطة
مُعاد تغريدها بواسطة انا النسيان
عرض المحادثة



5 ساعةانا النسيان@nawaranegm
على كده مرسي هو بندق وبديع عم بطوط وام ايمن زيزي وخيرت عم دهب #مرسي_اتخطف_يامينز
فتح



5 ساعةانا النسيان@nawaranegm
احنا بنتعامل مع جماعة مرشدها بيتفرج على كارتون عصابة القناع الاسود...اصل افلام الكبار حرام وفيها بوس #مرسي_اتخطف_يامينز
فتح



5 ساعةانا النسيان@nawaranegm
انا شاهدة اليوم ده شوفت البرادعي وشفيق وموسى وحمدين وهم لابسين تي شيرتات مقلمة بالعرض وبيحومو حوالين القصر#مرسي_اتخطف_يامينز
فتح



5 ساعةانا النسيان@nawaranegm
قالك خلية مكونة من شفيق واابرادعي وموسى وحمدين كانت عايزة تخطفه يوم الاربع الاسود عشان كده جم ضربونا #مرسي_اتخطف_يامينز
فتح



5 ساعةانا النسيان@nawaranegm
بركة السبع جات؟ #مرسي_اتخطف_يامينز
فتح



5 ساعةمرار طافح@hhnagib
"@fadinader: منى الشاذلى: تم القبض على حارس الشاطر و تحريز سلاحه الغير مرخص و وجدوا على هاتفه صور تدريباته مع كتائب القسام"@nawaranegm
مُعاد تغريدها بواسطة انا النسيان
فتح



6 ساعةمصرية ضد الإخوان@Eng_nadamajed
@nawaranegm قيادى إخوانى: خلية خليجية تضم شفيق والبرادعى وصباحى وخلفان تسعىللقضاء على مرسي http://elgornal.net/news/news.aspx?id=1331029 …
مُعاد تغريدها بواسطة انا النسيان
فتح



6 ساعةAmãdö@OffTheHookPain
@nawaranegm الى محمد مرسي القاطن في دير النحاس لاتشرب الدواء الذي ارست ابواسماعيل لشرائه الدواء فيه سم قاتل#مرسي_اتخطف_يامينز
مُعاد تغريدها بواسطة انا النسيان
فتح



6 ساعةانا النسيان@nawaranegm
بنفس البنطلون بنفس الفانلة؟ #مرسي_اتخطف_يامينز
فتح



6 ساعةBishoy Louis @Bishoy_Louis
@nawaranegm والبرادعي وهو متشعلق على سور القصر الجمهوري و شايل مرسي و نازل بيه و خيرت وبديع طالعين يجروا وراهم
مُعاد تغريدها بواسطة انا النسيان
عرض المحادثة



6 ساعةانا النسيان@nawaranegm
قال يخطفوه قال.. ده اللي حيخطفه حيدفع لنا فدية عشان نسترده من النحس اللي حيركبه #مرسي_اتخطف_يامينز
فتح



6 ساعةMohamed Ismail@longlivesegypt
@nawaranegm كلمة السر تويتة من البرادعي فيها عبارة الازازة في البزازة
مُعاد تغريدها بواسطة انا النسيان
عرض المحادثة



6 ساعةانا النسيان@nawaranegm
الو.. حضرتك والد الطفل البريء محمد مرسي السكري؟ احنا عصابة اللهو الخفي #مرسي_اتخطف_يامينز
فتح


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق