وجدى غنيم: انا مش موافق على مليونية " تطبيق الشريعة" .. شوفو السبب الان

وجدى غنيم: انا مش موافق على مليونية " تطبيق الشريعة" لأنها ستطبق ستطبق
11/1/2012 11:04 PM


أكد الداعية الإسلامي، وجدي غنيم، على عدم موافقته على مليونية "تطبيق الشريعة" التي دعا لها البعض غدا الجمعة، نافيا موافقته على المليونية، قائلا: "ما ورد عنى بأنى أؤيد مليونية تطبيق الشرعة، كذب ما ورد على "الفيس بوك" باسمي كذبا، أنا مقولتش إن أنا موافق على المليونية، إلا المجرمين الذين يروجوا شائعات عني على النت، والله العظيم ما مسامحكم لا دنيا ولا آخرة، وحسبى الله ونعم الوكيل في لحمكم وعضمكم ودمكم ياللي تتقولوا عليا أو تسيئوا إليا أو تحورا كلامي، والله ما مسامحكم".

وأضاف مُنفعلا: "لو فيكوا راجل يتكلم ويقول، أنا أهو وجدي غنيم صوت وصورة لكن اللي بيكتب وبينشر اسمه ايه؟! محدش عارف، صليبي حاقد؟ شيعي مجرم؟ امن دولة؟ مخابرات مجرمين ضد الإسلام؟".

وانهى غنيم رسالته التي بُثت على موقع "اليوتيوب": "قل موتوا بغيظكم، معروف وجدي غنيم مين ومش لسه انتوا اللي هتتكلموا عني، وبذكركم أن كنتم تؤمنون بالله واليوم الأخر، في الأخرة هتشهد عليكم ايديكم، أنا مش مسامح وحسبى الله ونعم الوكيل فيمن يتقول عليا".

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق